تازه ها
عضویت در خبرنامه

12341

آمار سایت
  • بازدید امروز: 180
  • بازدید دیروز: 1677
  • بازدید هفته: 11342
  • کل بازدیدها: 1778784

آیا هرگز برای شما اتفاق افتاده که یک نیمه بد بازی کرده باشید؟ و نیمه دوم برای بازگشت به حالت روانی مناسب با مشکل مواجه نشده باشید؟

بازگشت به حالت روانی مناسب بعد از یک عملکرد ضعیف در فوتبال  را #ریکاوری_روانی می‌گویند.

بازیکنان بزرگ پس از یک اشتباه یا عملکرد ضعیف بلافاصله به حالت و شکل روانی مناسب پیش از اشتباه دسترسی پیدا می‌‌کنند.

برای نمونه فرض کنید که دوران گل نزدن خود را تجربه می‌‌کنید.

در این شرایط درگیر احساسات و فشار روانی می‌‌شوید. به دنبال این شرایط #افکار_منفی در شما ایجاد می‌گردد. سپس بازی بد شما، منجر به بازی بدتر می‌‌شود و این شرایط ممکن است در بازی های آتی نیز تداوم پیدا کند.

در اینجا سؤالی که مطرح می شود اینست که در این شرایط چه باید کرد؟

مهمترین راه چاره فراموش کردن گذشته است به این معنی که بازی و اجرای بد و ضعیف گذشته را به دست فراموشی بسپارید.

  همواره به دو نکته توجه داشته باشید:

۱-      به یاد داشته باشید که هر بازیکن فوتبالی روز‌های خوب و بد خواهد داشت.

 اگر در یک بازی عملکردی ضعیف داشتید به آن معنی نیست که در بازی آینده نیز عملکردتان ضعیف خواهد بود؛ مگر اینکه خودتان با تفکرات منفی تان، شرایط را برای عملکرد بد یا ضعیف فراهم کنید.

۲-      شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در مسابقه ای عملکرد ضعیفی داشتید اما اگر در همان مسابقه به سرعت بر روی توانایی های خود متمرکز شده باشید، عملکرد ایده‌آلی را به نمایش گذاشتید.

این چنین مسابقاتی را در ذهن خود مرور کنید.

فراموش نکنید:

اگر بر توانمندی‌های خود متمرکز شوید اعتماد به نفس شما بهبود پیدا می‌‌کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 4 = بیست هشت

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

خرید vpn