تازه ها
عضویت در خبرنامه

12341

آمار سایت
  • بازدید امروز: 248
  • بازدید دیروز: 1677
  • بازدید هفته: 11410
  • کل بازدیدها: 1778852

جگر مرغ سه برابر نیاز روزانه، ویتامین ب۱۲ وارد بدن می کند، این درحالی است که این ویتامین یکی از ویتامین های اصلی کمک کننده به تولید سلول های قرمز خون و جلوگیری از کم خونی و فقر آهن است.

به عقیده پژوهشگران، کمبود ویتامین‌ B۱۲ افت توانایی جسمانی و قدرت بدنی ورزشکاران را بدنبال داشته و  باعث کاهش توانایی آنان می شود.
♦️جگر مرغ دارای ویتامین آ است که به بهبود و تقویت بینایی کمک می‌کند.
♦️جگر برای استخوان‌ها و عضلات بسیار مفید است زیرا حاوی مقادیر فراوانی فسفر است. فسفر نقش بسیار مهمی در اکثر واکنش‌های بیوشیمیایی بدن ورزشکاران دارد.
♦️جگر حاوی ویتامین ب ۱ بوده که ویتامینی اساسی در آزاد سازی انرژی کربوهیدرات‌ها ، ارتقاء سلامت سیستم عصبی، ترمیم بافت ها و سلول های بدن ورزشکاران نقش مهمی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − 3 =

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

خرید vpn