تازه ها
عضویت در خبرنامه

12341

آمار سایت
  • بازدید امروز: 54
  • بازدید دیروز: 1035
  • بازدید هفته: 7965
  • کل بازدیدها: 2339178

ظرفیت هوازی می تواند در طول فعالیت های مداوم و یا متناوب و با شدت مناسبی که ضربان قلب را در حد ۶۰ تا ۸۰ درصد ضربان بیشینه نگه می دارد ، بهبود یابد. این نونع تمرینات با شدت پایین ( تامتوسط ) را اغلب ال اس دی  می نامند. در این تمرینات مقدار مسافت تمرین بر کیفیت آن برتری دارد. ضربان قلب به ندرت به بالاتر از ۱۶۰ ضربه در دقیقه می رسد. تمرینات هوازی با شدت پایین را می توان در طول تمرینات متنوع فوتبال و یا بازی های تمرینی انجام داد هم چنین می توان دویدنهای مسافتی و فارتلک را هنگامی که تمرینات بدون توپ انجام می شود مورد استفاده قرار داد. فارتلک یا بازی سرعت در سوئد در دهه ۱۹۳۰ مورد استقبال قرار گرفت. فارتلک شکلی از تمرینات مداوم بود که بر اساس رسوم داخلی اجراء می شد. دویدن فارتلک باید حدود ۴۵ دقیقه یا بیشترطول بکشد و مسافتی چندین کیلومتری را شامل شود. گام ها بین دویدن سرعتی با شدت بالا و دویدن نرم و آهسته نوسان دارد. فارتلک معمولا در زمین های متفاوتی مانند مسیرهای هموار و… انجام می شود.

                           

تمرینات استقامت عمومی(ظرفیت هوازی)
486.67 kB
:اندازه فایل
4442 بار
: ها دریافت
تمرینات استقامت عمومی(ظرفیت هوازی)

2 پاسخ به تمرینات استقامت عمومی(ظرفیت هوازی)

پاسخ دادن به kelideservat لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 5 = بیست پنج

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>